Forum www.otsbogucka.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.otsbogucka.fora.pl Strona Główna » Propozycje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Propozycje
Autor Wiadomość
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
GoD i jak wczesniej na ots przypominalem komendy dla gm dac ponizsze:
/c nick
/invisible

wiem ze jestem upierdliwy ale to odciazy troche godow pozdro ;D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:44, 27 Lut 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
moze ze powyzej 14 dni os. sie nie logowala automatycznie mozna domek kupic???


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:10, 27 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gieju
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
1 czar

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.6, -30, -1.2, 0)

local arr = {
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

2 czar

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 0, -10000, 0, 199999)

local arr = {
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end


3 czar

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, FIRE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

4 czar - lepsze utani gran hur


local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
local condition = createConditionObject(CONDITION_HASTE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000)
setConditionFormula(condition, 1.3, -150, 1.3, -150)
setCombatCondition(combat, condition)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end


Niedlugo dodam wiecej czarow jak chcesz GoD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gieju dnia Sob 17:18, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Sob 17:08, 28 Lut 2009 Zobacz profil autora
GoD BogUceK
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikad
Płeć: Mężczyzna

Post
Te czary powinny być bardziej złozone oraz nazwane. Bo kolejne ,,exori" nie są mi potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:12, 01 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ok moze ten potwork bendzie dobry RazzP


witam mam dla was nowego monstarsa 100% by me

Spoiler:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Juskel" tp="1" nameDescription="a Juskel" race="blood" experience="5800" speed="320" manacost="0">
<health now="3500" max="3500"/>
<look type="110" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3055"/>
<targetchange interval="60000" chance="0"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag staticattack="50"/>
<flag lightlevel="0"/>
<flag lightcolor="0"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" min="-200" max="-450"/>
<attack name="great energy beam" interval="5000" chance="70" min="-155" max="-520"/>
<attack name="large rock" interval="3000" chance="90" min="-150" max="-350"/>
</attacks>
<defenses armor="30" defense="30">
<defense name="light healing" interval="5000" chance="80" min="200" max="580"/>
</defenses>
<immunities>
<immunity physical="0"/>
<immunity energy="1"/>
<immunity fire="0"/>
<immunity poison="0"/>
<immunity lifedrain="0"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="0"/>
<immunity drunk="1"/>
<immunity invisible="0"/>
</immunities>
<voices interval="2000" chance="5">
<voice sentence="GROOOUUURRRR!"/>
<voice sentence="AARRRHHHHG.. YOU WILL MINE!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2666" countmax="5" chance1="33333" chancemax="0"/>
<item id="2111" countmax="6" chance1="10000" chancemax="0"/>
<item id="7441" chance="5000"/>
<item id="7413" chance="4500"/>
<item id="2444" chance="333"/>
<item id="2448" chance="10000"/>
<item id="2688" countmax="4" chance1="2500" chancemax="0"/>
</loot>
</monster>


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:36, 01 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
NIE WIEM CZY TEN SKRYPT DZIALA Smile)

Witam. Chciałbym wam przedstawić skrypt, na walenie konia. Mogą go zrobić tylko faceci (płeć ustawiona na 1). Składnia wygląda następująco:
walenie "stopien
stopien - liczba od 1 do 5 (jak wybierze się inną, to wyświetli się odpowiedni komunikat), określa "hardcore" walenia konia. Im większy level tym większy stopień można wziąć. Po waleniu konia dostajemy hp: nasz level*stopien. Potem następne walenie konia możemy wykonać dopiero po minucie. Pod graczem, który walił konia robi się sperma.
Do OTS/data/talkactions/scripts dodajemy plik walenie konia.lua, a w nim:


Spoiler:

local combat = createCombatObject()
local condition = createConditionObject(CONDITION_INFIGHT)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 60000)
setCombatCondition(combat, condition)
function onSay(cid, words, param)
local sex = 1
local stopien = param
local storage = 9315
local naIle = 60*1000
if (getPlayerSex(cid) == sex) then
if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == 2) or (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
if (stopien > "0") and (stopien < "6") then
if (getPlayerLevel(cid)/stopien >= 20) then
doPlayerAddHealth(cid,stopien*getPlayerLevel(cid))
doPlayerSay(cid,"Ahhh...",1)
doPlayerSay(cid,"Uhh...",1)
doPlayerSay(cid,"Hee...",1)
setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
local x = {storage = storage, cid = cid}
addEvent(blokada,naIle,x)
doCombat(cid, combat, numberToVariant(cid))
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Zakonczyles walenie konia. Poczekaj ".. naIle .." sekund, zeby znow moc walic konia. Dopuki nie minie minuta nie wylogowywuj sie!")
local mleko = doCreateItem(2019,6,getPlayerPosition(cid))
doSetItemSpecialDescription(mleko,"It\'s a sperm")
doDecayItem(mleko)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Nie masz odpowiedniego poziomu na ten stopien")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Stopien moze byc tylko pomiedzy 1 i 5")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Jestes zmeczony")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Nie jestes mezczyzna")
end
end
function blokada(x)
if isPlayer(x.cid) then
setPlayerStorageValue(x.cid,x.storage,2)
end
end


Potem do OTS/data/talkactions/talkactions.xml dodajemy:


Spoiler:

<talkaction words="walenie" script="walenie konia.lua" />


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:38, 01 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ok next czar Smile)

Zrób plik o nazwie dec hur.lua i wklej tam to:

ocal combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.7, -10, -1.1, 0)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.9, -30, -1.5, -0)

local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 45)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -50, -1.5, 0)

local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 42)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -2.0, 0)

local combat5 = createCombatObject()
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -2.0, 0)

local combat6 = createCombatObject()
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat6, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.7, -50, -1.1, 0)

local combat7 = createCombatObject()
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_EFFECT, 41)
setCombatFormula(combat7, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.9, -30, -1.5, -0)

local combat8 = createCombatObject()
setCombatParam(combat8, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat8, COMBAT_PARAM_EFFECT, 40)
setCombatFormula(combat8, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -10, -1.5, 0)

arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 2, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 2, 0, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr4 = {
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1},
}

arr5 = {
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1},
}

arr6 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr7 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 0, 2, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr8 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 2, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
local area5 = createCombatArea(arr5)
local area6 = createCombatArea(arr6)
local area7 = createCombatArea(arr7)
local area8 = createCombatArea(arr8)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)
setCombatArea(combat5, area5)
setCombatArea(combat6, area6)
setCombatArea(combat7, area7)
setCombatArea(combat8, area8)

local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end
local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)
end
local function onCastSpell5(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat5, parameters.var)
end
local function onCastSpell6(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat6, parameters.var)
end
local function onCastSpell7(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat7, parameters.var)
end
local function onCastSpell8(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat8, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4, combat5 = combat5, combat6 = combat6, combat7 = combat7, combat8 = combat8}
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 200, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 600, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 1000, parameters)
addEvent(onCastSpell5, 1200, parameters)
addEvent(onCastSpell6, 1000, parameters)
addEvent(onCastSpell7, 600, parameters)
addEvent(onCastSpell8, 200, parameters)

return doCombat(cid, combat, var)
end


I w spells.xml wklej to:


<instant name="dec hur" words="exevo gran mas dec hur" selftarget="1" aggressive="1" lvl="85" maglv="35" mana="3000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="dec hur.lua"><vocation id="2"/><vocation id="1"/><vocation id="3"/><vocation id="4"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/><vocation id="7"/><vocation id="8"/></instant>


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:40, 01 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
hmm dobre Smile)

A więc mam dla Was NIE MóJ skrypt ale fajny .

Przedmiot działa tak - klikamy na niego, klikamy na cel, stoimy tam gdzie sie pojawić chcieliśmy

Najpierw w data/actions/scripts tworzymy miotlaziuu.lua

Kod:


function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

npos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z}

if topos.x < 10000 then
doSendMagicEffect(topos,13)
doPlayerSay(cid,"Ziuuuuuu!!!",16)
doTeleportThing(cid,npos)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie telepniesz sie do plecaka ")
end
return 1
end

a potem dodajemy linijke do data/action/actions.xml


Kod:


<action itemid="2324" script="miotlaziuu.lua" allowfaruse="1" />


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:42, 01 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
BROADCOASTER 100CC :pp

Hmmm....to jest skrypcik dzieki ktoremu u NPC Broadcaster - za 100 cc normalny player bedzie mogl powiedaiec wiadomosc na czerowno jak gm!

focus = 0
next_focus = 0
talk_start = 0
msgHi = 'Siema,chcesz cos powiedziec na czerwono jak gm? Oplata to 100 CC!'
msgBye = 'HYH Itak nie jestes lepszy od gma....'
price = 1000000
inConvo = 0
broadcast = ''
cast = ''
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end

function onCreatureAppear(creature)
end

function onCreatureDisappear(cid, pos)
if (focus == cid) then
selfSay(msgBye)
focus = next_focus
next_focus = 0
distFocus = getDistanceToCreature(next_focus)
if (distFocus ~= nil and distFocus < 4) then
selfSay(msgHi)
talk_start = os.clock()
focus = next_focus
next_focus = 0
inConvo = 1
else
focus = 0
talk_start = 0
inConvo = 0
end
end
end

function onCreatureTurn(creature)
end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end

function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg2 = msg
msg = string.lower(msg)
if (cast ~= '') then
selfSay('does nothing')
-- do nothing, wait until message has been broadcasted and npc has replied
elseif (getDistanceToCreature(cid) >= 4 and focus == cid) then
selfSay('Please come closer, '..creatureGetName(cid)..'. I can\'t hear what you are saying from over there.')

elseif (type == 1) then
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)hello(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)heylo(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)greetings(%a*)')) and (focus == 0) and getDistanceToCreature(cid) < 4) then
selfSay(msgHi)
focus = cid
talk_start = os.clock()
inConvo = 1

elseif ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)hello(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)heylo(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)greetings(%a*)')) and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4) then
if (next_focus > 0 and getDistanceToCreature(next_focus) < 4) then
selfSay('Take a nap while I help the ones before you, ' .. creatureGetName(cid) .. '.')
else
selfSay('I\'ll soon come to you, ' .. creatureGetName(cid) .. '.')
next_focus = cid
end

elseif (focus == cid) then
talk_start = os.clock()

if ((msgcontains(msg, 'broadcast') or msgcontains(msg, 'say')) and inConvo == 0) then
if (getPlayerLevel(creatureGetName(cid)) >= 30) then
selfSay('Do you want me to broadcast anything for you?')
inConvo = 1
else
selfSay('Come back when you\'re older!')
end

elseif (msgcontains(msg, 'yes') and inConvo == 1) then
selfSay('Powiedz co chcesz powiedziec!')
inConvo = 2

elseif (msgcontains(msg, 'no') and inConvo == 1) then
selfSay('Perhaps tomorrow then..')
if (next_focus > 0 and getDistanceToCreature(next_focus) < 4) then
selfSay(msgHi)
talk_start = os.clock()
focus = next_focus
next_focus = 0
inConvo = 1
else
focus = 0
talk_start = 0
inConvo = 0
end
broadcast = ''

elseif (inConvo == 2 and (msg ~= 'stop')) then
if (string.len(msg) > 90) then
selfSay('YY Ale debil!! Twoja wiadomosc nie moze miec wiecej niz 90 liter! nie moze byc zadnych niewiadomych znakow!! Aby zaczac od nowa powiedz STOP.')
else
broadcast = msg2
selfSay('Chcesz zaplacic '..price..'za ten tekst: "'..broadcast..'"')
inConvo = 3
end

elseif (msgcontains(msg, 'tak') and inConvo == 3) then
if (pay(cid, price)) then
selfSay('/B '..creatureGetName(cid)..' says: '..broadcast)
saycast = os.clock()
inConvo = 1

io.output(io.open("broadcast.log", "a"))
io.write("["..os.date("%y.%m.%d %X").."] <"..creatureGetName(cid).."> "..broadcast.."\n")
io.close()
cast = broadcast
else
selfSay('You can not afford this service. Please come back another time when you have more money!')
if (next_focus > 0) then
distFocus = getDistanceToCreature(next_focus)
if (distFocus ~= nil and distFocus < 4) then
selfSay(msgHi)
talk_start = os.clock()
focus = next_focus
next_focus = 0
inConvo = 1
else
focus = 0
talk_start = 0
inConvo = 0
end
broadcast = ''
end
end

elseif (msgcontains(msg, 'no') and inConvo == 3) then
selfSay('Ok then.')
inConvo = 0
broadcast = ''

elseif (string.find(msg, '(%a*)job(%a*)')) then
selfSay('Oh, I am just sitting around here and gamble now and then.')
inConvo = 0

elseif (string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)')) then
selfSay(msgBye)
if (next_focus > 0) then
distFocus = getDistanceToCreature(next_focus)
if (distFocus ~= nil and distFocus < 4) then
selfSay(msgHi)
talk_start = os.clock()
focus = next_focus
next_focus = 0
inConvo = 1
else
focus = 0
talk_start = 0
inConvo = 0
end
broadcast = ''
end
end
end
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)
end

function onThink()
if (cast ~= '' and (os.clock() - saycast) > 1) then
selfSay('Do you want to broadcast anything else?')
cast = ''
elseif (os.clock() - talk_start) > 30 then
if (focus > 0) then
selfSay(msgBye)
if (next_focus > 0) then
distFocus = getDistanceToCreature(next_focus)
if (distFocus ~= nil and distFocus < 4) then
selfSay(msgHi)
talk_start = os.clock()
focus = next_focus
next_focus = 0
inConvo = 1
else
focus = 0
talk_start = 0
inConvo = 0
end
else
focus = 0
talk_start = 0
inConvo = 0
end
broadcast = ''
end
elseif (focus ~= 0) then
distFocus = getDistanceToCreature(focus)
if (distFocus ~= nil and distFocus > 5) then
selfSay(msgBye)
if (next_focus > 0) then
distFocus = getDistanceToCreature(next_focus)
if (distFocus ~= nil and distFocus < 4) then
selfSay(msgHi)
talk_start = os.clock()
focus = next_focus
next_focus = 0
inConvo = 1
else
focus = 0
talk_start = 0
inConvo = 0
end
end
broadcast = ''
end
end
end


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:43, 01 Mar 2009 Zobacz profil autora
GoD BogUceK
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikad
Płeć: Mężczyzna

Post
Jesli kopiujesz potworki to przynejmniej usuń czyiś podpis
Knight De Lorcher napisał:
ok moze ten potwork bendzie dobry RazzP


witam mam dla was nowego monstarsa 100% by me



@up
Ostatniego skrytpu nie wprowadze bo nooby beda sie wozic i ciagle smapować.

@up3 Nad czarem pomyśle


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:12, 01 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
SKRYPT NA ZIOLO ;]]

1. Zioło do palenia po po kliknięciu pojawi się dymek i napis.

:
MAX_FOOD = 500
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
-- Get food value depending on item.itemid
food = 60
if (getPlayerFood(cid) + food > MAX_FOOD) then
doPlayerSendCancel(cid,"Uwaga, zaraz sie przecpasz!.")
return 1
end
doPlayerFeed(cid,food)
doRemoveItem(item.uid,1)
doPlayerAddHealth(cid,350)
doSendMagicEffect(topos,2)
doPlayerSay(cid,"Pale ziolo, jest wesolo xD",1)
return 1
end


Potem w ots/data/actions.XML wpisujemy taka linijkę:


<action itemid="2802" script="ziolo.lua" />


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:08, 06 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dragon egg po kliknięciu pojawia się dragon.

Wchodzimy w ots/data/actions/scripts i tworzymy plik LUA o nazwie Dragon Egg i wpisujemy w nim to:


function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
pos = getPlayerPosition(cid)
summon = math.random(1, 1)
if summon == 1 then
doPlayerSay(cid,"o.O o z tego jaja wyklul sie dragon",1)
doSummonCreature("dragon", pos)
doSendMagicEffect(topos,14)
doRemoveItem(item.uid,1)
end
return 1
end


Potem w ots/data/actions.XML wpisujemy taka linijkę:

<action itemid="4850" script="Dragon Egg.lua" />


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:09, 06 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Napoj szybkosci dodaje szynkosć po kliknięciu.

Wchodzimy w ots/data/actions/scripts i tworzymy plik LUA o nazwie napoj szybkosci i wpisujemy w nim to:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
local condition = createConditionObject(CONDITION_HASTE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 40000)
setConditionFormula(condition, 0.3, -24, 0.3, -24)
setCombatCondition(combat, condition)
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
var = numberToVariant(cid)
doCombat(cid, combat, var)
doRemoveItem(item.uid,1)
doPlayerSay(cid, "Ale szybkosc!", 16)
return 1
end


Potem w ots/data/actions.XML wpisujemy taka linijkę:


<action itemid="6558" script="napoj szybkosci.lua" />


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:10, 06 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
GOD CO SIE DZIEJE Z OTS???


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:22, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ej jbc. nie jestem w 100% pewny ze te skrypty dzialaja


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:23, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.otsbogucka.fora.pl Strona Główna » Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin