Forum www.otsbogucka.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.otsbogucka.fora.pl Strona Główna » Propozycje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Propozycje
Autor Wiadomość
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
GOD MUSISZ NAPRAWIC TO ZE KNIGHT NIE MOZE NA ARENIE WALIC Z MAGIC SWORDA..... A SORC MOZE NAPRAW TO!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:22, 15 Lut 2009 Zobacz profil autora
GoD BogUceK
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikad
Płeć: Mężczyzna

Post
Inni nic nie traca. To sie wlacza chyba od jakiegos leva ;p


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:56, 15 Lut 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
GOD A CO MYSLISZ O POWIEKSZENIA GORNEGO DP A GM SHOPA VARKHALA JOHNEGO ZROBIC IM SPECJALNE TP ALBO POMIESZCZENIE GDZIE ONI BY BYLI???


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:43, 15 Lut 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
OK A TERAZ HIT SEZONU Smile)

SKRYPT NA ELEKTRYCZNE KRZESLO Smile


Na początek będzie potrzebna nam duża sala z ogrodzonym krzeslem i dzwignia
Następnie tworzymy w ots\data\actions\scripts plik krzeslo.lua i wklejamy do niego następujący tekst:


Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

if item.uid == 7666 and item.itemid == 1945 then
player1pos = {x=xxx, y=xxx, z=x, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)

if player1.itemid > 0 then
player1heal = getPlayerHealth(player1.uid)
player1mana = getPlayerMana(player1.uid)
smierc = (player1mana) + (player1heal)

doPlayerAddHealth(player1.uid,-smierc)
doSendMagicEffect(player1pos,11)

doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Lack convicted ")

end


elseif item.uid == 7666 and item.itemid == 1946 then
player1pos = {x=xxx, y=xxx, z=xxx, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)

if player1.itemid > 0 then
player1heal = getPlayerHealth(player1.uid)
player1mana = getPlayerMana(player1.uid)
smierc = (player1mana) + (player1heal)

doPlayerAddHealth(player1.uid,-smierc)
doSendMagicEffect(player1pos,11)

doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Lack convicted ")

end

else
return 0
end

return 1

end




i dodajemy linijkę w actions.xml

Kod:

<action uniqueid="7666" script="krzeslo.lua" />



A teraz skrypt wysyłający osoba na krzesło.
ots\data\talkactions\scripts execution.lua

Kod:

function onSay(cid, words, param)
skazany = getPlayerByName(param)
krzeslo = {x=xxx, y=xxx, z=xxx}

if getPlayerAccess(cid) >= 1 then
if isPlayer(skazany) > 0 then
if words == "execution" then
doTeleportThing(skazany, krzeslo)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19,"Player "..param.." condemn to electric chair")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Player is not online.")
end
end
end




W talkactions.xml dodajemy linijke

Kod:

<talkaction words="execution" script="execution.lua" />


Tam gdzie jest "x" mają być wpisane współżędne krzesła
A do dźwigni dajemy uinquedid: 7666

I będzie działało to tak:
GM/God/Tutor zauważył osobę która używa np mc albo tibie auto. Wpisuje execution "nick_gracza i osoba ta jest teleportowana na krzesło. Następnie gm może dać wiadomość że zaraz odbędzie się egzekucja tego i tego zioma. Następnie ciągnie za czerwoną gałeczkę (Dog in the Fod:P). Skazany zostaje porażony prądem i umiera.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:45, 15 Lut 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post NOWE RZECZY!!!!
GOD POWINNIENIES ZROBIC TAK:!!!
1.CRYSTAL OR SPRITE WAND DLA SORCERERA BADZ DRUIDA TYLKO!!!
2.MAGIC SWORD I CARLIN SWORD TYLKO DLA EK...
3.MAGIC SPEAR LUB COS INNEGO TYLKO DLA PALLA!!!

POZDRO Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:57, 16 Lut 2009 Zobacz profil autora
GoD BogUceK
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikad
Płeć: Mężczyzna

Post
1.Skrypt na krzeslo NIE DZIALA.
2.Z tymi brońmi to sie jeszcze zastanowie ;p


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:37, 17 Lut 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
GOD CO SIE DZIEJE Z OTS????


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:57, 18 Lut 2009 Zobacz profil autora
xXDragonXx
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


Post
wyłączony jest ale w piątek prawdopodobnie odpali Wink


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:01, 18 Lut 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
god a moze powieszkyc temple zkasowac z dp tp i pod temple przeniesc a acc przez forum roib pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:45, 20 Lut 2009 Zobacz profil autora
howorang
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Post
Popieram Smile Pomysl nowego potwora


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:23, 21 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gieju
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
jak mialbym taki pomysl zeby zrobic sms shop w ktorym beda lepsze itemki np. magic sword. Te itemki bedzie mozna zdobyc rowniez z qestu ale beda musialy byc bardzo trudne. Za zebrane fundusze mozna by bylo postawic ots na dedyka.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:25, 22 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gieju
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ja mam nowy czar tylko trzeba zwiekszyc sile ataku bo jest chyba slaba


local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 34)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 1.2, 0)
local arr = {
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 3, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:45, 22 Lut 2009 Zobacz profil autora
GoD BogUceK
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikad
Płeć: Mężczyzna

Post
Pracuje nad 10 skryptami aby je dodac ;] oraz
Dodałem 10 nowych domków na wyspie domków i GoD xXDragonXx dodał światynię smoka ;]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:40, 25 Lut 2009 Zobacz profil autora
Maxty
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Post
tu macie 1 czar:

local combat1 = createCombatObject() --ZIEMIA
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 54)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

local combat2 = createCombatObject() --LOD
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, 512)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 42)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

local combat3 = createCombatObject() --TRUCIZNA
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_POISONDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GREEN_RINGS)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

local combat4 = createCombatObject() --OGIEN
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FIREAREA)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

local combat5 = createCombatObject() --ENERGIA
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, 40)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

local combat6 = createCombatObject() --SMIERC
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

local combat7 = createCombatObject() --SWIETOSC
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_EFFECT, 2Cool
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

local combat8 = createCombatObject() --UMYSL
setCombatParam(combat8, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat8, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -225, -1.6, -225)

arr1 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

arr2 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

arr3 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

arr4 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

arr5 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

arr6 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

arr7 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

arr8 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
local area5 = createCombatArea(arr5)
local area6 = createCombatArea(arr6)
local area7 = createCombatArea(arr7)
local area8 = createCombatArea(arr8)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)
setCombatArea(combat5, area5)
setCombatArea(combat6, area6)
setCombatArea(combat7, area7)
setCombatArea(combat8, area8)


local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end

local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end

local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end

local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)
end

local function onCastSpell5(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat5, parameters.var)
end

local function onCastSpell6(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat6, parameters.var)
end

local function onCastSpell7(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat7, parameters.var)
end

local function onCastSpell8(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat8, parameters.var)
end

function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4, combat5 = combat5, combat6 = combat6, combat7 = combat7, combat8 = combat8 }

addEvent(onCastSpell1, 1, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 100, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 200, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 300, parameters)
addEvent(onCastSpell5, 400, parameters)
addEvent(onCastSpell6, 500, parameters)
addEvent(onCastSpell7, 600, parameters)
addEvent(onCastSpell8, 800, parameters)


end


2 czar


local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 9)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 17)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FRIGO)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
arr1 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
arr2 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
arr3 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
arr4 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)
local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end
local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4 }
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 200, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 400, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 600, parameters)
end


3 czar


local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ZZZ)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.3, -10000, -1.3, 50000000)

local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 1, 1},
{1, 1, 1},
{1, 3, 1},
{1, 1, 1},
{1, 1, 1},
}

local area = createCombatArea(arr)

setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end


4 czar


local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 6)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -50, -0.5, 0)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 37)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -60, -0.5, 0)

local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 20)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -70, -0.5, 0)

local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -70, -0.5, 0)

arr1 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}

arr2 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}

arr3 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}

arr4 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}

local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)

local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end

local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end

local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end

local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)
end

function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4}

addEvent(onCastSpell1, x, parameters)
addEvent(onCastSpell2, x, parameters)
addEvent(onCastSpell3, x, parameters)
addEvent(onCastSpell4, x, parameters)

end

5 czar


local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GWIAZDA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -50, -1.5, -50)

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 2, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end


potowry 1 nazywa sie Szatan


<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Szatan" nameDescription="a Szatan" tp="1" race="fire" species="fire" experience="900000" speed="210" manacost="0">
<health now="10000" max="10000"/>
<look type="12" corpse="5995"/>
<targetchange interval="60000" chance="0"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag staticattack="40"/>
<flag lightlevel="0"/>
<flag lightcolor="0"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" min="-200" max="-550"/>
<attack name="Great Fireball" interval="10000" chance="0" min="-100" max="-350"/>
<attack name="Fire Field" interval="6000" chance="65" min="-10" max="-20"/>
<attack name="Great Energy Beam" interval="5000" chance="20" min="-300" max="-450"/>
</attacks>
<defenses armor="40" defense="45">
<defense name="Ultimate Healing" interval="4000" chance="5" min="50" max="200"/>
</defenses>
<immunities>
<immunity physical="0"/>
<immunity energy="1"/>
<immunity fire="1"/>
<immunity poison="1"/>
<immunity lifedrain="0"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="1"/>
<immunity drunk="1"/>
<immunity invisible="0"/>
</immunities>
<summons max="10">
<summon name="Demon" interval="2000" chance="50"/>
<summon name="Ferumbras" interval="2000" chance="50"/>
<summon name="Morgaroth" interval="2000" chance="50"/>
</summons>
<voices interval="1000" chance="10">
<voice sentence="3,2,1 i juz jestes martwy!"/>
<voice sentence="Nawet Jezus ci niepomoze!"/>
<voice sentence="Smarz sie w piekle!"/>
<voice sentence="Juz po tobie!"/>
<voice sentence="Czuje ze tu jestes!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="25" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2393" chance="1000"/>
<item id="2514" chance="500"/>
<item id="2432" chance="1538"/>
<item id="2472" chance="333"/>
<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2678" countmax="3" chance1="10000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2151" countmax="4" chance1="4000" chancemax="0"/>
<item id="2462" chance="555"/>
<item id="2149" countmax="3" chance1="1428" chancemax="0"/>
<item id="2171" chance="1333"/>
<item id="2387" chance="6666"/>
<item id="2470" chance="400"/>
<item id="2520" chance="666"/>
<item id="2418" chance="833"/>
<item id="2377" chance="3333"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>


a ten duzo slabszy Songo


<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Songo" nameDescription="Songo Super Sayan" race="blood" experience="9000" speed="320" manacost="450">
<health now="5000" max="5000"/>
<look type="134" head="80" body="94" legs="94" feet="94" addons="0" corpse="3128"/>
<targetchange interval="2000" chance="5"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="1"/>
<flag convinceable="1"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag staticattack="100"/>
<flag lightlevel="0"/>
<flag lightcolor="0"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" min="-20" max="-800"/>
<attack name="flame strike" speed="3000" chance="70" min="-10" max="-300"/>
</attacks>
<defenses>
<defense name="Ultimate Healing" speed="4000" chance="5" min="40" max="200"/>
<defense name="strong haste" interval="5000" chance="50" duration="4000"/>
</defenses>
<immunities>
<immunity physical="0"/>
<immunity energy="0"/>
<immunity fire="0"/>
<immunity poison="0"/>
<immunity lifedrain="0"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="0"/>
<immunity drunk="0"/>
<immunity invisible="0"/>
</immunities>
<voices interval="5000" chance="50">
<voice sentence="KA... ME... HA... ME... HA!"/>
<voice sentence="Nigdy mnie nie pokonasz!"/>
<voice sentence="Kaikonen!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2160" countmax="3" chance1="100000" chancemax="0"/> --CC
</loot>
</monster>


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:20, 27 Lut 2009 Zobacz profil autora
Knight De Lorcher
Członek załogi
Członek załogi



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

Post
a co myslicie o daniu komendy !pz mowilaby ona za ile min. zniknie NAM CZACHA a nie fragi


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:42, 27 Lut 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.otsbogucka.fora.pl Strona Główna » Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin